Thursday, 29 September 2011

Flawless™

If Only Everyone Was Like Harlee Fallen <3
if you like these pictures join http://www.johnpersons.com
 these pictures were obtained from google images

Wednesday, 28 September 2011

Ghost caught on camera


*gasps* i really hate shit like this.....it honestly freaks me out!!!

Tuesday, 27 September 2011

Proof You Gaisz Omgsz

Monday, 26 September 2011

Britney Spears - If U Seek Amy


La la la, la la la
La la la, la la la

Oh baby baby have you seen Amy tonight?
Is she in the bathroom is she smokin' up outside? Oh
Oh baby baby does she take a piece of lime
For the drink that I'mma buy her do you know just what she likes? Oh

Oh oh, tell me have you seen her? Because I'm so oh
I can't get her off of my brain
I just want to go to the party she gonna go
Can somebody take me home?
Ha ha, he he, ha ha ho

Love me hate me, say what you want about me
But all of the boys and all of the girls are begging to if you seek Amy
Love me hate me, but can't you see what I see?
All of the boys and all of the girls are begging to if you seek Amy
Love me hate me, la la la, la la la

Amy told me that she's gonna meet me up
I don't know where or when and now they're closing up the club, oh
I've seen her once or twice but boy she knows my face
But it's hard to see with all the people standing in the way, oh

Oh oh, tell me have you seen her, because I'm so oh
I can't get her off of my brain
I just want to go to the party she gonna go
Can somebody take me home?
Ha ha, he he, ha ha ho

Love me hate me, say what you want about me
But all of the boys and all of the girls are begging to if you seek Amy
Love me hate me, but can't you see what I see?
All of the boys and all of the girls are begging to if you seek Amy
Love me hate me

Oh, so what you want about me?
Oh, but can't you see what I see?
Oh, so what you want about me?
La la la, la la la

So tell me if you see her
'Cause I've been waiting here forever
Oh baby baby if you seek Amy tonight
Oh baby baby we'll do whatever you like
Oh baby baby baby
Oh baby baby baby

La la la, la la la
La la la, la la la

Love me hate me, say what you want about me
But all of the boys and all of the girls are begging to if you seek Amy
Love me hate me, but can't you see what I see
All of the boys and all of the girls are begging to if you seek Amy

Love me hate me, say what you want about me, yeah
Love me hate me, but can't you see what I see?
All of the boys and all of the girls are begging to if you seek Amy
Love me hate me

Oh, so what you want about me?
Oh, but can't you see what I see?
Love me hate me
Oh, so what you want about me?
All of the boys and all of the girls are begging to if you seek Amy

Britney Spears - Circus


There's only two types of people in the world
The ones that entertain, and the ones that observe
Well baby I'm a put-on-a-show kinda girl
Don't like the backseat, gotta be first
I'm like the ringleader
I call the shots
I'm like a firecracker
I make it hot
then I put on a show

I feel the adrenaline moving through my veins
Spotlight on me and I'm ready to break
I'm like a performer, the dancefloor is my stage
Better be ready, hope that ya feel the same

All the eyes on me in the center of the ring
Just like a circus
When I crack that whip, everybody gon' trip
Just like a circus
Don't stand there watching me, follow me
Show me what you can do
Everybody let go, we can make a dancefloor
Just like a circus

There's only two types of guys out there,
Ones that can hang with me, and ones that are scared
So baby I hope that you came prepared
I run a tight ship so, beware
I'm like the ringleader
I call the shots
I'm like a firecracker
I make it hot
then I put on a show

I feel the adrenaline moving through my veins
Spotlight on me and I'm ready to break
I'm like a performer, the dancefloor is my stage
Better be ready, hope that ya feel the same

All the eyes on me in the center of the ring
Just like a circus
When I crack that whip, everybody gon' trip
Just like a circus
Don't stand there watching me, follow me
Show me what you can do
Everybody let go, we can make a dancefloor
Just like a circus

Let's go.
Let me see what you can do.
I'm runnin' this (like like like like a circus)
Yeah.
Like a what? (like like like like a circus)

All the eyes on me in the center of the ring
Just like a circus
When I crack that whip, everybody gon' trip
Just like a circus
Don't stand there watching me, follow me
Show me what you can do
Everybody let go, we can make a dancefloor
Just like a circus

All the eyes on me in the center of the ring
Just like a circus
When I crack that whip, everybody gon' trip
Just like a circus
Don't stand there watching me, follow me
Show me what you can do
Everybody let go, we can make a dancefloor
Just like a circus

Sunday, 25 September 2011

Livvi Franc - Now I'm That Bitch (Kaskade Mix)

<33

uqh

''I'm sorry that everyone is so jealous of me, But I can't help it that i'm popular.''

Saturday, 24 September 2011

Mariah Carey - Obsessed

apparently you all hate me...so why are you trying to look just like me?<333

Whomp Statement

So i'm not gonna ponder on this for too long because this is SO funny. Lol a dead link and an old photoshopped profile? ..everyone has seen your amazing copy and pasting job booboo (you know were you posted my hand to everyone and there mother), w/e it says on the profile then 'am a boi' makes absolutely no sense..and the picture you posted was myself and 2 female friends a picture which was on my old flickr and still in my profile...if it was a secret it wouldnt be in there dumb shit.loool...(as you point out over and over i'm a shape maker with 'no talent'....i.e i make male and female shapes like maximus's) Like i said i had a blog BEFORE and didnt use it much because i got bored of mens fashion. how exactly does having a boy avatar prove i'm not a female i also have a fox avatar does that mean i'm not a human either? i admire your desperation to prove i'm a guy though male or female i'll always still look better then you do its sad your still sitting there googling everyone of my av's and going back like a whole year to find anything (you must've spent all week searching huh)  YOUR REFUSAL TO MIC ALONE PROVES YOUR A MAN YOU REFUSED ME MOONLIGHT AND KORY, but anyway this is what i'm going to do...i'm going to buy a pixel dick for you....and then you can suck on my dick as hard as you like....then once you've finally got it out of your system you can go back to being IRRELEVANT <33

Your Grandmother would be so proud of all you've accomplished :(

havent linden labs given you a restraining order against me? or do i need to speak with the rep once more?

Internet Gangster


LMFAO Half of these SL bitches....

Friday, 23 September 2011

Leilani Helendale . Tacky Chan.

so anyway....this ugly old ass chink bitch....cant seem to pull my name from her mouth, my name must taste really good since all these irrelevant emo's (theres a few of them who i've never even met) cant seem to stop mentioning me for attention (goes to show the power i hold over them)...i think we've had one convo where i made her look like the peasant she is for talking to yours truly. LOL.....after that the bitch was DERENDERED ....i must say maximus really hit the jackpot he has not one but two bulldog looking bitches doing his dirty work for him i guess they are just doing as they are told.

I just feel sorry for Leilani's children who need to put up with there mom's pathetic little e-life (being a keyboard gangster) while they rifle through trash for there dinner.....''no dog meat and rice today kids...mommy has to go make gas money on SL! and blog about Harlee!'' lmfaoooo please someone call social services on this dumb gook bitch and have her children taken away 'mothers' like her need to be shot i bet her children act older then her and FYI i am pretty sure her 'man' has left her ass by now...since obviously all she does is sit on SL with her fat bhudda ass....anyone who is past 30 is way to old to be talking about someone else on the internet...2-3 months on from there altercation.


Its a shame what these lame bitches put themselves through...they spend all this time worrying and stressing about me and i could give a shit about them....i'm still living my FAB SL, men still want me....girls still want to be me...oh apparently i'm a 'scam artist' i guess they've never been 'paid' for there company before...i guess they dont realise how it works....the men who 'pay' me for my attention get OFF on the fact that they need to....i'm just offering them the service they want...dont be mad that i can and you cant hehehe...(IRONICALLY THIS LAME BITCH IS RUNNING A 'FIN-DOMME' SERVICE ON SL AFTER TALKING ALL HER SHIT I GUESS THIS EXPLAINS WHY THE BITCH IS SO MAD BEGGING FOR MONEY IS NOT BECOMING U LAME SQUARE FACED BITCH LOL) .... i believe i said it before...it doesnt matter what i say and do to these trolls because at the end of the day they want to crucify me (because SL is serious business LOL!) so ofcourse anything i say or do would be twisted (just like how the media does to celebs) one things for sure you definately are a fat jealous female...(like ew cover ur c-sections bitch) only haters such as yourself aka single moms in there late 30's are THAT jealous of chicks like me....the others dont give a shit because there confident, your just mad and jealous and everyone cheerleading for u is as ugly and tacky as you so therefore your opinion will never matter.

Anyone whose following my blogs i would just like you to know Harlee Fallen isnt going anywhere.....until i get really really bored of SL and lose total interest....because for a person like me SL is ALL about fun....i'm not here for drama...when i log off my P.C i forget SL exists i go about my normal day to day activities... (not sitting there asking people TackyChan has logged on yet and def not staring at there profiles 24/7 and being paranoid that anyone who talks to them is either my alt or my spy LOL!) 

so enclosing....Leilani get off the internet you old bitch go spend time with your kids before they begin to resent you and hate you for being the sorry excuse of a mother you are & make yourself useful and do my nails chinkerbelle.... also for another laugh look at this sad bitches 'wish list' in her profile LOOOOOOOOOOOOOL what an ugly slant eyed broke bangkok bitch begging for money on SL, yuck i hope your kids find out what a disgusting piece of shit you are selling yourself on SL.



how can u be homophobic when you look like a bull dyke?
LOL!


Wednesday, 21 September 2011

oh wow. poor ''Valentina''

I must say, some people really dont have any business being on the internet...especially if your going to spend hours upon hours obsessing on someone whose A) better looking then you. B) has all the attention that you are sooo desperate for. C) never going to be phased by your harassment campaign...

This Gentleman RayMAN Baily....is clearly guilty of all those things and more....seriously its gotten to the point of psychoticness so let me just fill those of you in who dont know whats going on....

this weirdo is on this internet quest to end my 'e-career' LOL ....right....like obviously he has nothing better to do since its been 10 days since he was roasted by me in i.ms even after ignoring him day after day...and living my fabulous life he just refused to give up hope....i guess the humiliation was just way to much for him to bare...every single day since then....he's been blogging about me...i.ming people about me (tryna get info)...when he's told to get a life, by that person they become either my 100th alt or...there a man too who just needs to be blogged about....because its serious business for RAYMAN....you see apparently he knows it all....apparently i'm some cam whore called 'Valentina' because apparently ''all blondes are evil and lookalike' just like apparently i was aurora bentham and just like apparently moonlight brentley is someone else then apparently she's my alt aswell.........please bitch...you look retarded & so desperate ew.
heres some pictures of miss Valentina....
i'll let you compare me with her.



ROFLMFAO!...so yea....exactly RayMAN fails..clearly not the same person also i have a distinctive tattoo on my stomach the chick above doesnt. ..i guess its part of his illusion to make his 3 fans believe he's not a completely deluded stalker...who has nothing to do but find out every little detail about not only my second life but my real life yet cant so resorts to making shit up...its pretty sad..
 where rayMan got his AMAZING source!


see bitch you just dont learn do you...you are done...you are through theres more us no more you.....riding my clit wont make you famous everyone can see your just JEALOUS.....you'll never be this FLAWLESS ....i know i inspire you i changed your entire dialect....you even talk like me now i'm everything in SL you wish you were....paid to be pretty....however...at the end of the day...your walkin around with your ass on 100 in a 2009 skin dressed like a mexican chola/Rat...playing inspector gadget lookin at rez dates and assuming because you have no proof so you just need to lie its only making everyone see how ugly and desperate you are YOU ARE A MAN IN YOUR LATE 30's GROW THE FUCK UP LOSER!


your obsession with me led to your downfall i'm sure your going to blog over and over and over the same thing since the 11th of september...but you can scream bloody murder and nobody is gonna give a shit LOL but even though your a sad lonely pathetic loser atleast you gained something out of all this.....you got to totally idolize and aspire to be like yours truly...trying to be just like me...good for you <33 i do it for my fans and your clearly my number one fan <333

Tuesday, 20 September 2011

The Back Door


Ken who?!?

Lindsay Lohan - Rumors (High Quality) -- (HR-Encodes)


Cant Touch This WOoooo <33  u mad?!?

Friday, 16 September 2011

-sits back with her glass of chardonnay.

Thursday, 15 September 2011

Heidi Montag - Superficial (HD)


Talented Flawless Blonde Queen <333

Wednesday, 14 September 2011

Hell Yea, I'm a Mothafuckin Internet Warriorsz

Get off the internet geez LOL its been 3 days and you've typed 8 blogs about me WTF? have you even logged off since you got EXPOSED FOR BEING THE MAN YOU ARE?

i told you your a non factor yet you still try and make yourself relevant this must be the most attention you have recieved in your entire SL career which is why you keep repeating yourself over and over ...your 15 mins of fame are up bitch...i dont need a perezhilton wannabe blogging made up stories at the end of the day nobody with a LIFE is gonna read your shit your entire blog is now dedicated to me i feel as if you owe me royalties, your SO mad, & now YOUR MODIFYING CONVOS THEN DELETING PEOPLES COMMENTS WHO TELL YOU TO GET A LIFE LOL ...not even i read all your blogs and there ABOUT ME LOL do yourself a favor stop jacking off to Harlee Fallen and go out for some oxygen clearly your brain is lacking some now YOUR RECYCLED CONVO'S FROM A BITTER EX HAVE NO VALUE AND FYI


until you get on mic and prove your actually a female
your opinion is irrelevant.

 this is you bitch your glenn close in fatal attraction LOL your obsession with Harlee has reached critical level theres 259 pages of convo between me and maximus...if you read all that....bitch you need serious help....


heres a passage from one of her many many...rants about me-

''IF I am a women.. you would have sealed your own fate. LOL. OMG you would look like such a fool. You would be laughed right off second life. So I will put up with your ranting and raving about me being a man.. because I want YOUR self absorbed ass to be the one to pull the trigger ending your little game. I would orgasm to see that. You can yell and scream I'm a man.. but everyone knows you are YOU CONFESSED. Do you like to gamble?'' -Rayven Baily


Sounds like a gay persons excuse....arent you 'trying' to run me off SL...arent you trying to make me look like a fool? LOL ....so get on mic? were waiting. but you dont care right? thats why your blogging 4 times a day on the QUEEN <33

enclosing i would like my fans to send this psychotic bitch phone numbers to mental help lines perhaps then s(he) will see this obsession with me is unhealthy...for the sheer fact s(he) can never win.

The Truth Is I'm Inlove With Myself


By Tyrone White (hekate.tyles)

OMGSZ!

So i'm a trending topic in SL lately....and
i just want you all to know i really appreciate each and every single one of you.

without you i couldnt be the most like flawless thing around town...the bitch everyone wants to be like...The 'Center of attention'

to all my fans...SL would be such a boring place without you...i can only promise you that i'll always be the flawless bitch you see before you.....

and ofcourse for you HATING irrelevant bitches (Rayven Baily - Leilani Helendale)
i'm still gonna do me...i'm still gonna piss you all off..and do what i do LOL

so either jump on the bandwagon or get left over bitch.  



Rayven trying to be like her idol....i'm all she thinks about anymore. ironically its the best she's ever looked!

That Guy Megan Fux . Rayven Baily

SLs Biggest Stalker/Loser/Noob/Peasant AND MY LATEST FAN <3

^ LOL YUCK ^
First of all i'd like to stress the purpose of my blog, its not too 'defend' myself to anyone..hello  this is the internet, its for the sheer fact i want to capilitize on my buzz hehe and clown this peasant openly so you can all see why this bitch could never phase me oh and ofcourse let you know HARLEE FALLEN <3, not what the media makes me out to be.



ironically this bitch has made it completelyyyyyyyyyyyy obvious that she has absolutely no reason to blog about me, but for the sheer fact that s(he) wants attention.....WELL here you go ROBERT...you've got ALL the attention you wanted.. lets tell em y your mad fag.

i mean you have no achievements you have no credibility your a nobody on SL talking about a somebody just another irrelevant loser us SLelebs pity, in the virtual world i'm whats buzzing not you loser. i mean you basically stole this story from another irrelevant losers blog acting as if you thought of it on your own.

So this ..weirdo, seems to have a problem with my claim that i am the most 'flawless' thing to hit the grid since flexi hair LMFAO ....like really is it that much of a big deal Rayven Baily...or should i say RayMan Faily? i mean my second life and virtuality has nothing to do with you...your a NON FACTOR IN MY LIFE BITCH, so why am i such a huge part of yours because you know your nothing, shit from a whore thats about it.


didnt you used to i.m me thinking I was Aurora Bentham...then when you realised you were wrong and being a total obsessed stalker that you are you APOLOGIZED? i guess it was a bit obvious when i made you look like the total freak you are that...you were NEVER gonna be the same again...what is it like 5 months? and you still held a grudge LOL ...thats soooooo pathetic.


I just had to figure out why this bitch was barking so much...so after talking for a while it hit me...its quite obvious really........the rumors that i am infact a man in RL must have given this internet geek a total hardon like....LOL so i challenged 'her' i asked ''her'' to get on MIC....and what do you know s(he) refused......instead of me saying what happened...here's the convo between us...look how s(he) keeps trying to dodge it and then just ends up muting me after the sorry excuse he keeps giving..also i'd like to stress i have nothing against men who play as women avatars...frankly i dont give a shit i know PLENTY in the circles i run in, and there all fab divas <33....but rayman seems to care as if its going to pay her real life bills LOL

IF YOUR GONNA GET ON MIC YOU CAN DO THAT STRAIGHT AWAY WHATS THE DIFFERENCE IF YOU GET ON NOW OR AFTER? EITHER YOU WILL OR YOU WONT.




[2011/09/13 13:56]  Harlee Fallen: Lol another essay?
[2011/09/13 13:56]  Harlee Fallen: are you that obsessed with me LOL
[2011/09/13 13:56]  Harlee Fallen: omg get over it your pathetic your like time if over
[2011/09/13 13:57]  Rayven Baily: lol i thought you liked attention? it was good remember LOL
[2011/09/13 13:57]  Harlee Fallen: nobody is paying you any mind i'm probably the only one
[2011/09/13 13:57]  Harlee Fallen: yea but when someone as irrelevant as you does it
[2011/09/13 13:57]  Rayven Baily: sure thats why I had 160 views on my blog yesterday
[2011/09/13 13:57]  Harlee Fallen: its like your trying to feed of my publicity
[2011/09/13 13:57]  Harlee Fallen: i have like 130 on my flickr in one day
[2011/09/13 13:57]  Harlee Fallen: whats ur point?
[2011/09/13 13:57]  Rayven Baily: why do you keep IM me if you were done with me?
[2011/09/13 13:57]  Rayven Baily: LOL
[2011/09/13 13:57]  Harlee Fallen: because i think its hilarious
[2011/09/13 13:58]  Harlee Fallen: that your going on and on
[2011/09/13 13:58]  Rayven Baily: It is
[2011/09/13 13:58]  Harlee Fallen: what exactly is your point?
[2011/09/13 13:58]  Rayven Baily: I m laughing now
[2011/09/13 13:58]  Harlee Fallen: is it just to 'harass me'
[2011/09/13 13:58]  Harlee Fallen: you say your not jealous of me
[2011/09/13 13:58]  Harlee Fallen: so what exactly is your purpose exactly?
[2011/09/13 13:58]  Rayven Baily: Im doing what you said you wanted giving you attention I am helping YOU out
[2011/09/13 13:58]  Harlee Fallen: so you do as your told
[2011/09/13 13:58]  Harlee Fallen: like a good follower
[2011/09/13 13:59]  Harlee Fallen: that you are
[2011/09/13 13:59]  Rayven Baily: Im trying to be your friend and help you be famous ROFLMAO
[2011/09/13 13:59]  Harlee Fallen: is this gonna end up on your blog aswell OMGSZSZ harlee responded to me
[2011/09/13 13:59]  Harlee Fallen: harlee farted today!
[2011/09/13 13:59]  Harlee Fallen: omgsz breaking story
[2011/09/13 13:59]  Harlee Fallen: LMFAO
[2011/09/13 13:59]  Rayven Baily: maybe on your flickr. just remember to add stuff after you go mute lol
[2011/09/13 13:59]  Harlee Fallen: no sweety
[2011/09/13 14:00]  Rayven Baily: lol
[2011/09/13 14:00]  Harlee Fallen: i wont be adding anything else about u
[2011/09/13 14:00]  Harlee Fallen: like i said your 15 mins are up
[2011/09/13 14:00]  Rayven Baily: Just like I got banned
[2011/09/13 14:00]  Rayven Baily: Keep the lies coming
[2011/09/13 14:00]  Rayven Baily: people see right through you
[2011/09/13 14:00]  Harlee Fallen: people are i.ming me and telling me how creepy you are
[2011/09/13 14:00]  Rayven Baily: fake as never was and never will be bitch
[2011/09/13 14:00]  Harlee Fallen: how u do this type of shit and nobody pays you any mind
[2011/09/13 14:00]  Harlee Fallen: must suck that even in virtualty
[2011/09/13 14:00]  Harlee Fallen: your a nobody
[2011/09/13 14:00]  Rayven Baily: Really like who?
[2011/09/13 14:01]  Rayven Baily: Aurora? wow what a suprise
[2011/09/13 14:01]  Harlee Fallen: like i'm sure you know quite ALOT
[2011/09/13 14:01]  Rayven Baily: name them
[2011/09/13 14:01]  Harlee Fallen: who think your just pathetic
[2011/09/13 14:01]  Harlee Fallen: why would i name them
[2011/09/13 14:01]  Rayven Baily: Guys who fuck lol
[2011/09/13 14:01]  Rayven Baily: LOL because its another one of your lies
[2011/09/13 14:01]  Harlee Fallen: so you can blog about them? lool sweety listen your obviously a man
[2011/09/13 14:01]  Rayven Baily: just like I got banned
[2011/09/13 14:01]  Harlee Fallen: trying to hide your own shame
[2011/09/13 14:01]  Harlee Fallen: and thats ok
[2011/09/13 14:01]  Harlee Fallen: i mean dont worry
[2011/09/13 14:01]  Harlee Fallen: nobody cares if your a man
[2011/09/13 14:01]  Harlee Fallen: trust me
[2011/09/13 14:02]  Rayven Baily: just like you have the real conversation
[2011/09/13 14:02]  Harlee Fallen: nobody even cares that you exist
[2011/09/13 14:02]  Rayven Baily: just like your picture is really you in rl
[2011/09/13 14:02]  Harlee Fallen: it was the real convo
[2011/09/13 14:02]  Harlee Fallen: you posted like in parts
[2011/09/13 14:02]  Harlee Fallen: whats the point in that
[2011/09/13 14:02]  Rayven Baily: LOL you are the man. You admitted to it
[2011/09/13 14:02]  Harlee Fallen: making your point across
[2011/09/13 14:02]  Rayven Baily: what is there to argue about
[2011/09/13 14:02]  Harlee Fallen: i did?
[2011/09/13 14:02]  Harlee Fallen: LOL so would u like to voice
[2011/09/13 14:02]  Harlee Fallen: with me
[2011/09/13 14:02]  Rayven Baily: Yep
[2011/09/13 14:03]  Rayven Baily: So you didnt admit you were a guy?
[2011/09/13 14:03]  Rayven Baily: LOL
[2011/09/13 14:03]  Harlee Fallen: uhm i'm not a guy i'm know this is hard for your feeble brain to comprehend
[2011/09/13 14:03]  Harlee Fallen: so how about we just get on mic
[2011/09/13 14:03]  Harlee Fallen: and talk like the guys we are
[2011/09/13 14:03]  Harlee Fallen: go ahead
[2011/09/13 14:03]  Rayven Baily: really post the real conversation then between you and max
[2011/09/13 14:03]  Calling...
[2011/09/13 14:03]  Rayven Baily: You do that and I will shut up
[2011/09/13 14:04]  Harlee Fallen: answer
[2011/09/13 14:04]  Rayven Baily: deal?
[2011/09/13 14:04]  Harlee Fallen: i wanna hear u
[2011/09/13 14:04]  Connected, click End Call to hang up
[2011/09/13 14:04]  Rayven Baily: LOL
[2011/09/13 14:04]  Call ended
[2011/09/13 14:04]  Harlee Fallen: exactly my point
[2011/09/13 14:04]  Harlee Fallen: but do u know what
[2011/09/13 14:04]  Harlee Fallen: i reallllly couldnt give a fuck
[2011/09/13 14:04]  Rayven Baily: what's your point voice you have no point.
[2011/09/13 14:04]  Harlee Fallen: if your a point
[2011/09/13 14:05]  Harlee Fallen: guy*
[2011/09/13 14:05]  Harlee Fallen: i really dont care
[2011/09/13 14:05]  Rayven Baily: Post the real converation and I wont say anything else is that a deal?
[2011/09/13 14:05]  Harlee Fallen: your not important enough
[2011/09/13 14:05]  Rayven Baily: LOL
[2011/09/13 14:05]  Rayven Baily: Ok harvey
[2011/09/13 14:05]  Harlee Fallen: Ok robert
[2011/09/13 14:05]  Harlee Fallen: why arent u gettin on voice
[2011/09/13 14:06]  Harlee Fallen: like obviously u have no leg to stand on
[2011/09/13 14:06]  Harlee Fallen: all this attention your bringing yourself
[2011/09/13 14:06]  Rayven Baily: Robert lol
[2011/09/13 14:06]  Harlee Fallen: and i'm going to just let them know your a man
[2011/09/13 14:06]  Harlee Fallen: you may aswell quit while your behind
[2011/09/13 14:07]  Rayven Baily: Ok I will get on voice if you post the real conversation not eddited between you and max
[2011/09/13 14:07]  Harlee Fallen: no
[2011/09/13 14:07]  Harlee Fallen: get on voice
[2011/09/13 14:07]  Harlee Fallen: and i will
[2011/09/13 14:07]  Rayven Baily: ROFLMAO
[2011/09/13 14:07]  Harlee Fallen: why is that so hard?
[2011/09/13 14:08]  Harlee Fallen: yea make up an elaborate enough excuse
[2011/09/13 14:08]  Harlee Fallen: if your not gonna get on mic then sit your dumb ass down
[2011/09/13 14:08]  Rayven Baily: You claimed you had it. You claimed you had a new photo for me where is that? Keep your promises bitch and I will satisfy your craving to hear me personally telling you what  cunt you are on voice
[2011/09/13 14:08]  Harlee Fallen: go ahead i'd love to hear you call me a cunt on mic
[2011/09/13 14:08]  Harlee Fallen: i mean it only seems fair
[2011/09/13 14:08]  Harlee Fallen: your talking ALL this shit right
[2011/09/13 14:09]  Rayven Baily: I would love to see your new rl picture and this real conversation with max
[2011/09/13 14:09]  Harlee Fallen: LMAO i guess they were right
[2011/09/13 14:09]  Harlee Fallen: all your gonna do
[2011/09/13 14:09]  Harlee Fallen: is deflect the question
[2011/09/13 14:09]  Harlee Fallen: and change the subject
[2011/09/13 14:09]  Harlee Fallen: bitch you are soooooo gullible
[2011/09/13 14:09]  Harlee Fallen: LOL
[2011/09/13 14:09]  Rayven Baily: Those are the fact harvey
[2011/09/13 14:09]  Harlee Fallen: not really
[2011/09/13 14:09]  Harlee Fallen: the only fact is
[2011/09/13 14:09]  Harlee Fallen: your screaming the loudest
[2011/09/13 14:10]  Harlee Fallen: because u have a giant dick tucked between your legs
[2011/09/13 14:10]  Harlee Fallen: and your scared everyone will know
[2011/09/13 14:10]  Harlee Fallen: your secret
[2011/09/13 14:10]  Rayven Baily: Seriously why should I give you something when you havent come through on your promises lol
[2011/09/13 14:10]  Harlee Fallen: your proving everyones point
[2011/09/13 14:10]  Rayven Baily: Ok thanks
[2011/09/13 14:10]  Rayven Baily: which is what
[2011/09/13 14:10]  Harlee Fallen: because your the one trying to make a point here
[2011/09/13 14:10]  Harlee Fallen: not me
[2011/09/13 14:10]  Harlee Fallen: i'll get on voice anywhere you want
[2011/09/13 14:10]  Rayven Baily: I am? you IM me? lol
[2011/09/13 14:11]  Harlee Fallen: in public
[2011/09/13 14:11]  Harlee Fallen: if u do it aswell
[2011/09/13 14:11]  Rayven Baily: Yea ok
[2011/09/13 14:11]  Harlee Fallen: what wrong ROBERT are you scared now
[2011/09/13 14:11]  Rayven Baily: I used to work in a voice escort club you stupid cunt
[2011/09/13 14:11]  Rayven Baily: LOL
[2011/09/13 14:11]  Harlee Fallen: so why is it so hard
[2011/09/13 14:11]  Harlee Fallen: to get on voice
[2011/09/13 14:12]  Harlee Fallen: i've voice fucked tons of times
[2011/09/13 14:12]  Rayven Baily: exactly what's so hard about you posting the real conversation between you and max?
[2011/09/13 14:12]  Harlee Fallen: LOOOL
[2011/09/13 14:12]  Harlee Fallen: stop changing
[2011/09/13 14:12]  Harlee Fallen: the subject
[2011/09/13 14:12]  Rayven Baily: ROFLMAO
[2011/09/13 14:12]  Harlee Fallen: get on mic
[2011/09/13 14:12]  Rayven Baily: you are a stupid cunt you really are
[2011/09/13 14:13]  Harlee Fallen: LMFAO
[2011/09/13 14:13]  Harlee Fallen: its amazing isnt it
[2011/09/13 14:13]  Harlee Fallen: its always the biggest fags
[2011/09/13 14:13]  Harlee Fallen: shouting the loudest
[2011/09/13 14:13]  Harlee Fallen: everything about you points to being a man
[2011/09/13 14:13]  Rayven Baily: I guess you would know
[2011/09/13 14:13]  Harlee Fallen: the way you are
[2011/09/13 14:13]  Harlee Fallen: this anger you have
[2011/09/13 14:13]  Harlee Fallen: towards everyone
[2011/09/13 14:13]  Rayven Baily: You wanted attention I gave you it.
[2011/09/13 14:13]  Harlee Fallen: LOL yet your giving yourself attention
[2011/09/13 14:13]  Rayven Baily: anger? nah Im just helping you giving you what YOU wanted
[2011/09/13 14:14]  Harlee Fallen: all i need to put in my profile is ask rayven baily to voice
[2011/09/13 14:14]  Harlee Fallen: and see if she does
[2011/09/13 14:14]  Rayven Baily: IM trying to help YOU out what dont YOU understand
[2011/09/13 14:14]  Rayven Baily: go haead
[2011/09/13 14:14]  Rayven Baily: please do
[2011/09/13 14:14]  Harlee Fallen: lmfao help me out?
[2011/09/13 14:14]  Harlee Fallen: how so
[2011/09/13 14:14]  Harlee Fallen: your jealous of me you cant stand
[2011/09/13 14:14]  Harlee Fallen: the attention i get
[2011/09/13 14:14]  Harlee Fallen: you hate the fact
[2011/09/13 14:14]  Harlee Fallen: i do it so right
[2011/09/13 14:15]  Rayven Baily: go to lecabaret talk to the owners there I used to work there and I can go back at any time LOL
[2011/09/13 14:15]  Harlee Fallen: and nobody gives u the time of day
[2011/09/13 14:15]  Harlee Fallen: idgaf
[2011/09/13 14:15]  Harlee Fallen: i want you to voice
[2011/09/13 14:15]  Harlee Fallen: right now
[2011/09/13 14:15]  Rayven Baily: If nobody cares why do you keep IM me?
[2011/09/13 14:15]  Rayven Baily: You seem worried
[2011/09/13 14:15]  Harlee Fallen: well i'm not nobody
[2011/09/13 14:15]  Harlee Fallen: your talking about me
[2011/09/13 14:15]  Harlee Fallen: so i'm just addressing you
[2011/09/13 14:15]  Rayven Baily: Im just trying to help. I want you to be famous like Lindsey Lohan
[2011/09/13 14:16]  Harlee Fallen: thanks i love lindsey lohan
[2011/09/13 14:16]  Harlee Fallen: she's FLAWLESS
[2011/09/13 14:16]  Harlee Fallen: like me
[2011/09/13 14:16]  Harlee Fallen: hehehe
[2011/09/13 14:17]  Rayven Baily: You want me to voice. I want to see this real convseration you claim you have. You do your part I do mine. Im not giving in to you bitch, You said fro the start you had it. Make my fucking day clear your name cunt
[2011/09/13 14:17]  Harlee Fallen: if you get on voice i will literally do anything you say
[2011/09/13 14:17]  Rayven Baily: zzzzzzz
[2011/09/13 14:17]  Rayven Baily: bored
[2011/09/13 14:17]  Harlee Fallen: LMAOOOOOO so tell me why do you hate yourself so much
[2011/09/13 14:18]  Rayven Baily: same shit over and over
[2011/09/13 14:18]  Rayven Baily: do what you promised and we will talk back up your talk bitch
[2011/09/13 14:18]  Harlee Fallen: why are you gettin so angry for
[2011/09/13 14:18]  Harlee Fallen: i never promised you anything
[2011/09/13 14:18]  Rayven Baily: How do I hate myself? I am trying to help. I want to make you famous
[2011/09/13 14:18]  Harlee Fallen: i told you you werent important enough
[2011/09/13 14:18]  Harlee Fallen: for the actual convo
[2011/09/13 14:18]  Harlee Fallen: if u wanted it
[2011/09/13 14:18]  Harlee Fallen: ask someone for it
[2011/09/13 14:18]  Harlee Fallen: AND
[2011/09/13 14:18]  Rayven Baily: Im angry? You keep IM me ROFLMAO
[2011/09/13 14:18]  Harlee Fallen: i told u
[2011/09/13 14:19]  Harlee Fallen: to keep you eyes on my profile
[2011/09/13 14:19]  Harlee Fallen: thats all i said
[2011/09/13 14:19]  Rayven Baily: You keep spamming you are typing more than me LOL
[2011/09/13 14:19]  Harlee Fallen: because
[2011/09/13 14:19]  Harlee Fallen: your like such a liar
[2011/09/13 14:19]  Harlee Fallen: its so sad
[2011/09/13 14:19]  Rayven Baily: You are mad. wow.
[2011/09/13 14:19]  Harlee Fallen: to see how pathetic u are
[2011/09/13 14:19]  Harlee Fallen: you wanna hide the fact your a guy sooooo badly
[2011/09/13 14:19]  Harlee Fallen: that your trying to divert
[2011/09/13 14:19]  Harlee Fallen: all this 'press' on me
[2011/09/13 14:19]  Rayven Baily: No you didnt you said I would stalk your profile
[2011/09/13 14:19]  Harlee Fallen: see atleast leilani had a point
[2011/09/13 14:19]  Harlee Fallen: you really dont
[2011/09/13 14:19]  Harlee Fallen: you couldnt even get your own story
[2011/09/13 14:20]  Harlee Fallen: LOL thats why your pathetic
[2011/09/13 14:20]  Harlee Fallen: she gets more respect because atleast she was original
[2011/09/13 14:20]  Rayven Baily: LOL
[2011/09/13 14:20]  Harlee Fallen: and your just a lame copycat
[2011/09/13 14:20]  Harlee Fallen: jumping on the badnwagon
[2011/09/13 14:20]  Rayven Baily: this mean alot from someone who confessed to being a guy and after than wanted to continue with a male and male relationshp
[2011/09/13 14:20]  Harlee Fallen: because you obviously are a man in real life and your shitting yourself because u dont want people to know
[2011/09/13 14:21]  Rayven Baily: I cant help you are heartbroken
[2011/09/13 14:21]  Harlee Fallen: you keep repeating yourself
[2011/09/13 14:21]  Harlee Fallen: but you havent done
[2011/09/13 14:21]  Harlee Fallen: something as simple as get on voice
[2011/09/13 14:21]  Harlee Fallen: and prove your actually a female
[2011/09/13 14:21]  Rayven Baily: thats it right? You ar heartbroken so you keep IMing me?
[2011/09/13 14:21]  Harlee Fallen: like your sooo obsessed with everyone
[2011/09/13 14:21]  Harlee Fallen: being
[2011/09/13 14:22]  Harlee Fallen: blmfaooo your honestly SO retarded if you think i take this SL shit that serious
[2011/09/13 14:22]  Harlee Fallen: look at you your the one typing an essay on me every 8 hours
[2011/09/13 14:22]  Rayven Baily: Funny you want to get on voice but there are several people who said you refuse lol
[2011/09/13 14:22]  Harlee Fallen: i'm the first thing you think of
[2011/09/13 14:22]  Rayven Baily: fucking hypercrite
[2011/09/13 14:22]  Harlee Fallen: idfgaf
[2011/09/13 14:22]  Harlee Fallen: what ppl say
[2011/09/13 14:22]  Harlee Fallen: this is between you and me
[2011/09/13 14:22]  Rayven Baily: LOL
[2011/09/13 14:22]  Rayven Baily: I have seen it on the internet several places LOL
[2011/09/13 14:22]  Harlee Fallen: get on mic and say anything
[2011/09/13 14:23]  Rayven Baily: it said in your profile NO VOICE
[2011/09/13 14:23]  Rayven Baily: LOL
[2011/09/13 14:23]  Rayven Baily: owned
[2011/09/13 14:23]  Harlee Fallen: ok i rest my case your a man bitch thanks for proving it
[2011/09/13 14:23]  Harlee Fallen: i told u i'll go to a full sim
[2011/09/13 14:23]  Harlee Fallen: and get on voice
[2011/09/13 14:23]  Harlee Fallen: for u
[2011/09/13 14:23]  Rayven Baily: You are a stupid cunt
[2011/09/13 14:23]  Harlee Fallen: all u have to do
[2011/09/13 14:23]  Harlee Fallen: is talk on mic
[2011/09/13 14:23]  Rayven Baily: dumb cunt
[2011/09/13 14:23]  Harlee Fallen: LMAO your sooooo done
[2011/09/13 14:24]  Harlee Fallen: i knew you were a man
[2011/09/13 14:24]  Harlee Fallen: they didnt even have to tell me
[2011/09/13 14:24]  Harlee Fallen: no girl is as crazy and angry as you are
[2011/09/13 14:24]  Rayven Baily: Post the real conversation between you and Max. Post your "new" rl pictur without photoshopped and I will voice. That's the fucking deal take it or leave it cunt
[2011/09/13 14:24]  Harlee Fallen: you must be like in your 40's
[2011/09/13 14:24]  Rayven Baily: now enjoy mute
[2011/09/13 14:24]  Harlee Fallen: there is no deal
[2011/09/13 14:24]  Harlee Fallen: unless
[2011/09/13 14:24]  Harlee Fallen: u get on voice
[2011/09/13 14:24]  Harlee Fallen: and make it





SO AS YOU CAN SEE Rayven Baily from second life is actually a very angry old man in real life who is jealous of avatar pixels...who get more attention then he does looool if you want attention bitch stop wearing out of date skins and hairs...you look like a cross between bride of chucky and snookie NOT CUTE!

lets compare.




compared to




FYI i am extremely creeped out at this middle aged MAN is sitting there cutting and pasting my real life pictures to other people...it just goes to show some people have way to much time on there hands and have no business being on SL


NEXT TIME YOU WANT TO TALK ABOUT SOMEONE MAKE SURE YOU HAVE PROOF YOUR NOT A MAN YOURSELF DUMB ASS

http://cravingrayven.blogspot.com/?zx=b80fc0907592c929 h

here's her tacky blog for all 3 of you who care.